S p r á v a  o výsledkoch a podmienkach 
	výchovno-vzdelávacej činnosti 
 ZŠ O.Cabana s MŠ v Komjaticiach za školský rok 2007/2008.       
   
  
Vypracovali:
PaedDr.Štefan Dragúň, riaditeľ
Ing.Frantisek Kotrusz, zast. riaditeľa, Jozefina Veresova, zast. riaditeľa,
Mgr.Katarína Papierniková, zást. riaditeľa
Východiská a podklady:
Správa je vypracovaná v zmysle:
1. Vyhlášky Ministerstva školstva SR č. 9/2006 Z. z. zo 16. 12.2005 o štruktúre a obsahu správ o výchovno-vzdelávacej činnosti, jej výsledkoch a podmienkach škôl a školských zariadení.
2. Metodické usmernenie MŠ SR č. 10/2006-R k vyhláške MŠ SR č. 9/2006 Z. z.
3. Koncepcia školy na roky 2004-2009
4. Plán práce školy na školský rok 2007/2008.
5. Vyhodnotenia plnenia plánov práce jednotlivých metodických združení a predmetových komisií.
6. Informácie o činnosti Rady školy pri ZŠ O.Cabana s MŠ Komjatice
7. Ďalšie podklady – správy koordinátorov poverených projektami a aktivitami školy, Mgr.M.Gocníková, Mgr.H.Jahnatková, Mgr.K.Schwarcová
I.
a) Základné identifikačné údaje o škole: (§ 2ods. 1 písm. a)
| 
       1. Názov školy: Základná škola O.Cabana s materskou školou Komjatice  | 
| 
       2. Adresa školy: Nám.A.Cabana 36, 941 06 Komjatice  | 
| 
       3. telefónne číslo: 0356591219 faxové číslo: 0356505715  | 
| 
       4. Internetová adresa: e-mailová adresa:zskomjatice@azet.sk  | 
| 
       5. Zriaďovateľ: OÚ Komjatice  | 
6. Vedúci zamestnanci školy:
| 
       Meno a priezvisko  | 
    
       Funkcie  | 
| 
       Štefan Dragúň, PaedDr.  | 
    
       riaditeľ školy  | 
| 
       Jozefina Verešová  | 
    
       zástupca riaditeľa školy  | 
| 
       František Kotrusz, Ing.  | 
    
       zástupca riaditeľa školy  | 
| 
       Katarína Papierniková, Mgr.  | 
    
       zástupca riaditeľa školy  | 
| 
       
  | 
    
       zástupca riaditeľa školy  | 
| 
       
  | 
    
       zástupca riaditeľa školy  | 
| 
       Jana Melišková, Bc.  | 
    
       vedúca vychovávateľka ŠKD  | 
| 
       Katarína Rosivalová  | 
    
       vedúca ŠKaŠJ  | 
7. Údaje o rade školy a iných poradných orgánoch školy:
7.1) Údaje o rade školy:
Rada školy pri ZŠ O.Cabana s MŠ v Komjaticiach bola ustanovená v zmysle § 24 zákona č. 596/2003 Z. z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov po voľbách dňa ..1.4.2004 . Funkčné obdobie začalo dňom 1.4.2004 na obdobie 4 rokov.
Členovia rady školy:
| 
       P.č.  | 
    
       Meno a priezvisko  | 
    
       Funkcia  | 
    
       Zvolený /delegovaný/ za +  | 
| 
       1.  | 
    
       Mgr.V.Škadrová  | 
    
       predseda  | 
    
       ped.zamestnancov ZŠ  | 
| 
       2.  | 
    
       O.Vanková  | 
    
       podpredseda  | 
    
       ped.zamestnancov ZŠ  | 
| 
       3.  | 
    
       Mgr.K.Jaššová, PhD  | 
    
       tajomník  | 
    
       rodičov  | 
| 
       4.  | 
    
       Ing.M.Václavová  | 
    
       člen  | 
    
       ped.zamestnancov ZŠ  | 
| 
       5.  | 
    
       Darina Uhrová  | 
    
       člen  | 
    
       neped.zamestnancov ZŚ  | 
| 
       6.  | 
    
       Zuzana Garayová  | 
    
       člen  | 
    
       rodičov  | 
| 
       7.  | 
    
       Mgr.B.Siedlová  | 
    
       člen  | 
    
       rodičov  | 
| 
       8.  | 
    
       Ing.Z.Dragúňová  | 
    
       člen  | 
    
       rodičov  | 
| 
       9.  | 
    
       Milan Barta  | 
    
       člen  | 
    
       zriaďovateľa  | 
| 
       10.  | 
    
       Mgr.V.Cifrová  | 
    
       člen  | 
    
       zriaďovateľa  | 
| 
       11.  | 
    
       Jozef Vrabec  | 
    
       člen  | 
    
       zriaďovateľa  | 
+ za rodičov, za pedagogických zamestnancov, za nepedagogických zamestnancov, delegovaný za zriaďovateľa, delegovaný zástupca práv. alebo fyz. osoby, ktorá sa podieľa na výchove a vzdelávaní
Stručná informácia o činnosti rady školy za školský rok 2007/2008:
Školská rada zasadala 3 krát počas školského roka 2007/2008. Prerokovala plán práce školy na šk. rok 2007/2008, rozpočet školy na rok 2005 a 2006, výsledky výchovno-vzdelávacieho procesu, úspechy žiakov v predmetových olympiádach, reprezentáciou školy na verejnosti, koncepciu rozvoja regionálnej výchovy na škole, odborným zabezpečením vyučovania.
7.2) Údaje o predmetových komisiách a metodických združeniach - poradných orgánoch riaditeľa školy:
Na zasadnutiach výchovného poradenstva sa rozpracovali úlohy triednych učiteľov, výchovného poradcu a špeciálneho pedagóga pri riešení výchovných problémov, individuálnej integrácie žiakov, spolupráca s SŠ a pomocou rodičom pri profesionálnej orientácii žiakov. Zasadnutia sa uskutočňovali priebežne, počas školského roka.
Na aktíve triednych dôverníkov sa vedenie zaoberá podnetmi rodičov. Zasadnutia sa uskutočnili 3x po skončení rodičovských združení a triednych aktívov.
b) Údaje o žiakoch školy za školský rok 2007/2008 (§ 2 ods. 1 písm. b)
Základná škola
| 
       Ročník  | 
    
       Stav k 15. 9. 2005  | 
    
       Stav k 31. 8. 2006  | ||||||||
| 
       Počet tried  | 
    
       Počet žiakov  | 
    
       Z toho Integro-vaných  | 
    
       Počet odd. ŠKD  | 
    
       Počet žiakov v ŠKD  | 
    
       Počet tried  | 
    
       Počet žiakov  | 
    
       Z toho Integro-vaných  | 
    
       Počet odd. ŠKD  | 
    
       Počet žiakov v ŠKD  | |
| 
       1.  | 
    
       2  | 
    
       38  | 
    
       1  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       2  | 
    
       36  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       2.  | 
    
       2  | 
    
       38  | 
    
       4  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       2  | 
    
       38  | 
    
       3  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       3  | 
    
       2  | 
    
       45  | 
    
       2  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       2  | 
    
       45  | 
    
       2  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       4.  | 
    
       2  | 
    
       48  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       2  | 
    
       48  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       5.  | 
    
       3  | 
    
       72  | 
    
       4  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       3  | 
    
       72  | 
    
       4  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       6.  | 
    
       3  | 
    
       69  | 
    
       2  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       3  | 
    
       69  | 
    
       1  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       7.  | 
    
       3  | 
    
       71  | 
    
       2  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       3  | 
    
       69  | 
    
       2  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       8.  | 
    
       3  | 
    
       68  | 
    
       1  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       3  | 
    
       68  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       9.  | 
    
       3  | 
    
       76  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       3  | 
    
       76  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       Spolu  | 
    
       23  | 
    
       525  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       23  | 
    
       521  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
c)Údaje o počte zapísaných žiakov do 1. ročníka, údaje o počtoch a úspešnosti žiakov na prijímacích skúškach a ich následnom prijatí na štúdium na stredné školy (§ 2 ods. 1 písm2.. c))
c1) Údaje o počte zapísaných žiakov do 1. ročníka ZŠ
| 
       POČET ŽIAKOV  | 
    
       Z CELKOVÉHO POČTU ZAPÍSANÝCH  | 
    
       POČET TRIED  | ||
| 
       SPOLU  | 
    
       DIEVČATÁ počet / %  | 
    
       ODKLADY počet / %  | 
    
       NEZAŠKOLENÍ V MŠ počet / %  | 
    
       SAMOSTATNÉ ( SPOJENÉ )  | 
| 
       
 43 
  | 
    
       14/32%  | 
    
       3/7%  | 
    
       5/11%  | 
    
       2  | 
c2) Údaje o prijatých žiakoch na štúdium na stredné školy
c.2.1 žiaci 9. ročníka
| 
       Počet žiakov 9. roč. 
  | 
    
      Prehľad o počte žiakov 9. ročníka prijatých na jednotlivé druhy SŠ | |||||||||
| 
       Gymnáziá  | 
    
       Stredné odborné školy*  | 
    
       SOU-4. ročné  | 
    
       SOU-3. ročné  | 
    
       OU-2.ročné  | ||||||
| 
       76  | 
    
       Prihlás.  | 
    
       Prijatí  | 
    
       Prihlás.  | 
    
       Prijatí  | 
    
       Prihlás.  | 
    
       Prijatí  | 
    
       Prihlás.  | 
    
       Prijatí  | 
    
       Prihlás.  | 
    
       Prijatí  | 
| 
       8  | 
    
       8  | 
    
       36  | 
    
       36  | 
    
       22  | 
    
       22  | 
    
       10  | 
    
       10  | 
    
       0  | 
    
       0  | |
* priemyslovky, združené školy, obchodné akadémie, hotelové akadémie, pedagogické akadémie, umelecké školy
Žiačka Monika Heková ukončila 10 ročnú dochádzku.
c. 2.2. žiaci 4. ročníka
| 
       Počet žiakov 4. roč.  | 
    
      Prehľad o počte žiakov 4. ročníka prijatých na 8 - ročné gymnáziá a iné školy | |||||
| 
       osemročné gymnáziá  | 
    
      Na iné školy | |||||
| 
       48  | 
    
       Prihlásení  | 
    
       Úspešní  | 
    
       Prijatí  | 
    
       Prihlásení  | 
    
       Úspešní  | 
    
       Prijatí  | 
| 
       4  | 
    
       2  | 
    
       2  | 
    
       0  | 
    
       0  | 
    
       0  | |
c. 2.3. žiaci nižších ročníkov II. stupňa ZŠ prijatí na SŠ
| 
       Ročník 
  | 
    
       Počet žiakov prijatých na SŠ  | 
    
       Stredná škola, na ktorú bol žiak prijatý  | 
| 
       8. ročník  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       7. ročník  | 
    
       2  | 
    
       Učilište stavebné Nové Zámky  | 
| 
       6. ročník  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       5. ročník  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
e) Údaje o výsledkoch hodnotenia a klasifikácie žiakov
Výchovno-vzdelávacie výsledky v školskom roku 2007/2008
Dochádzka :
Zameškané hodiny spolu za školu 20736 hodín, z toho I.stupeň 3276 hodín ospravedlnených a 0 neospravedlnených, priemer na žiaka 19,6 hodiny,
II. stupeň zameškané spolu 17 460 hodín, z toho 16 753 ospravedlnených, priemer na žiaka 47,32 hodin, 707 hodín neospravedlnených, priemer na žiaka 1,99 hodín.
Žiačka 8.C triedy z dôvodu zanedbávania povinnej školskej dochádzky vymeškala za šk. rok 561 neospravedlnených hodín. Riešenie problému : pohovor so zákonným zástupcom 3 krát, prípad bol riešený oznámením na Úrad práce, sociálnych vecí a rodiny v N.Zámkoch.
Neprospievajúci žiaci :
5.ročník – 3 žiaci opakujú ročník,
6.ročník – 1 žiak opakuje ročník,
8.ročník – 1 žiak opakuje ročník
1 žiačka ukončila ZŠ v 8.ročníku bez ďaľšieho štúdia na SŠ, 1 žiak 9.ročník vykonal opravnú skúšku zo S.j. a ukončil ZŠ, 2 žiaci ukončili ZŠ v 7.ročníku a pokračujú v štúdiu na SOU.
Za porušovanie školského poriadku, zlé správanie a svojvoľné vymeškávanie vyučovania boli udelené nasledovné výchovné opatrenia:
- znížená známka zo správania na 2.stupeň – 7 žiakov,
- znížená známka zo správania na 3.stupeň – 3 žiaci,
- znížená známka na 4.stupeň – 1 žiak.
Celkovo bolo udelených 13 pokarhaní triednym učiteľom a 4 pokarhania riaditeľom školy.
Za vzornú reprezentáciu školy a umiestnenia žiakov na popredných miestach v jednotlivých kategóriách olympiád a súťaží bolo udelené ocenenie a pochvala riaditeľom 12 žiakom a 3 družstvám.
e.1.) I. stupeň základnej školy
Hodnotenie žiakov 1. ročníka
| 
       Počet žiakov 1. ročníka  | 
    
       Počet žiakov, ktorí dosiahli - veľmi dobré výsledky -  | 
    
       Počet žiakov, ktorí dosiahli - dobré výsledky -  | 
    
       Počet žiakov, ktorí dosiahli - slabé výsledky -  | |
| 
       1. A  | 
    
       16  | 
    
       13  | 
    
       3  | 
    
       0  | 
| 
       1. B  | 
    
       20  | 
    
       15  | 
    
       5  | 
    
       0  | 
Hodnotenie žiakov 2. – 4. ročníka podľa variantu A
| 
       Ročník  | 
    
       Trieda  | 
    
      Priemerný prospech z jednotlivých predmetov podľa tried | ||||||
| 
       SjaL  | 
    
       Cj  | 
    
       M  | 
    
       Prvouka  | 
    
       Vlastiveda  | 
    
       Prírodoveda  | 
    
       Ø triedy  | ||
| 
       2. 
  | 
    
       2.A  | 
    
       1,9  | 
    
       -  | 
    
       2,1  | 
    
       1,4  | 
    
       -  | 
    
       -  | 
    
       1,8  | 
| 
       2.B  | 
    
       2,0  | 
    
       -  | 
    
       1,9  | 
    
       1,65  | 
    
       -  | 
    
       -  | 
    
       1,85  | |
| 
       3.  | 
    
       3.A  | 
    
       2,27  | 
    
       -  | 
    
       2,14  | 
    
       -  | 
    
       1,72  | 
    
       1,77  | 
    
       1,97  | 
| 
       3.B  | 
    
       2,13  | 
    
       -  | 
    
       1,96  | 
    
       -  | 
    
       1,57  | 
    
       1,52  | 
    
       1,8  | |
| 
       4.  | 
    
       4.A  | 
    
       1,96  | 
    
       -  | 
    
       1,79  | 
    
       -  | 
    
       1,42  | 
    
       1,42  | 
    
       1,65  | 
| 
       4.B  | 
    
       2,04  | 
    
       -  | 
    
       1,92  | 
    
       -  | 
    
       1,33  | 
    
       1,38  | 
    
       1,67  | |
| 
       Ø jedn. predmet  | 
    
       
  | 
    
       2,05  | 
    
       .-  | 
    
       1,97  | 
    
       1,88  | 
    
       1,51  | 
    
       1,52  | 
    
       1,79  | 
e.2. II. stupeň základnej školy
| 
       Roč.  | 
    
       Tr.  | 
    
      Priemerný prospech z jednotlivých predmetov podľa tried | |||||||||||||||
| 
       SjaL  | 
    
       Cj1  | 
    
       Cj2  | 
    
       D  | 
    
       Z  | 
    
       Ov  | 
    
       M  | 
    
       F  | 
    
       Ch  | 
    
       P  | 
    
       Tchv.  | 
    
       Vv  | 
    
       Hv  | 
    
       Tv  | 
    
       Nv/Ev  | 
    
       Ø triedy  | ||
| 
       5.  | 
    
       5.A  | 
    
       1,45  | 
    
       
 1,58 
  | 
    
       -  | 
    
       1,45  | 
    
       1,45  | 
    
       -  | 
    
       1,66  | 
    
       -  | 
    
       -  | 
    
       1,08  | 
    
       1,0  | 
    
       1,0  | 
    
       1,0  | 
    
       1,0  | 
    
       -  | 
    
       1,26  | 
| 
       5.B  | 
    
       2,84  | 
    
       2,80  | 
    
       -  | 
    
       2,24  | 
    
       2,88  | 
    
       -  | 
    
       2,76  | 
    
       -  | 
    
       -  | 
    
       2,6  | 
    
       1,32  | 
    
       1,32  | 
    
       1,64  | 
    
       1,  | 
    
       -  | 
    
       2,14  | |
| 
       5.C  | 
    
       2,78  | 
    
       2,7  | 
    
       -  | 
    
       2,26  | 
    
       3,0  | 
    
       -  | 
    
       2,65  | 
    
       -  | 
    
       -  | 
    
       2,6  | 
    
       1,08  | 
    
       1,57  | 
    
       1,48  | 
    
       1,3  | 
    
       -  | 
    
       2,14  | |
| 
       6.  | 
    
       6.A  | 
    
       1,17  | 
    
       1,52  | 
    
       -  | 
    
       1,26  | 
    
       1,13  | 
    
       1  | 
    
       1,47  | 
    
       1,3  | 
    
       -  | 
    
       1,13  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1,04  | 
    
       -  | 
    
       1,16  | 
| 
       6.B  | 
    
       2,96  | 
    
       2,91  | 
    
       -  | 
    
       2,7  | 
    
       2,45  | 
    
       1,95  | 
    
       2,91  | 
    
       2,75  | 
    
       -  | 
    
       2,75  | 
    
       1  | 
    
       1,46  | 
    
       1,54  | 
    
       1,33  | 
    
       -  | 
    
       2,22  | |
| 
       6.C  | 
    
       2,86  | 
    
       2,9  | 
    
       -  | 
    
       2,77  | 
    
       2,4  | 
    
       1,61  | 
    
       3,13  | 
    
       2,72  | 
    
       -  | 
    
       2,59  | 
    
       1,31  | 
    
       1,5  | 
    
       1,27  | 
    
       1  | 
    
       -  | 
    
       2,17  | |
| 
       7.  | 
    
       7.A  | 
    
       1,57  | 
    
       1,47  | 
    
       -  | 
    
       1,19  | 
    
       1,33  | 
    
       1  | 
    
       1,71  | 
    
       1,52  | 
    
       -  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       -  | 
    
       1,23  | 
| 
       7.B  | 
    
       2,6  | 
    
       2,76  | 
    
       -  | 
    
       2,56  | 
    
       2,6  | 
    
       1,4  | 
    
       2,96  | 
    
       2,96  | 
    
       -  | 
    
       2,68  | 
    
       1,16  | 
    
       1,76  | 
    
       1,2  | 
    
       1,24  | 
    
       -  | 
    
       2,15  | |
| 
       7.C  | 
    
       3,08  | 
    
       2,52  | 
    
       -  | 
    
       2,43  | 
    
       2,34  | 
    
       1,13  | 
    
       2,95  | 
    
       3,0  | 
    
       -  | 
    
       2,26  | 
    
       1,0  | 
    
       1,26  | 
    
       1,56  | 
    
       1,21  | 
    
       -  | 
    
       2,06  | |
| 
       8.  | 
    
       8.A  | 
    
       1,72  | 
    
       1,45  | 
    
       -  | 
    
       1,27  | 
    
       1,27  | 
    
       1,22  | 
    
       1,54  | 
    
       1,40  | 
    
       1,5  | 
    
       1,27  | 
    
       -  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       -  | 
    
       2,28  | 
| 
       8.B  | 
    
       2,7  | 
    
       2,1  | 
    
       -  | 
    
       2,2  | 
    
       2,7  | 
    
       1,54  | 
    
       3,0  | 
    
       3,04  | 
    
       2,7  | 
    
       2,4  | 
    
       1,3  | 
    
       1,4  | 
    
       1,21  | 
    
       1,17  | 
    
       -  | 
    
       2,11  | |
| 
       8.C  | 
    
       3,0  | 
    
       2,81  | 
    
       -  | 
    
       2,4  | 
    
       2,6  | 
    
       2,0  | 
    
       3,1  | 
    
       3,1  | 
    
       2,8  | 
    
       2,4  | 
    
       1,0  | 
    
       1,5  | 
    
       1,3  | 
    
       1,3  | 
    
       -  | 
    
       2,25  | |
| 
       9.  | 
    
       9.A  | 
    
       1,44  | 
    
       1,44  | 
    
       -  | 
    
       1,76  | 
    
       1,52  | 
    
       1,0  | 
    
       1,88  | 
    
       1,48  | 
    
       1,48  | 
    
       1,8  | 
    
       -  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       -  | 
    
       1,40  | 
| 
       9.B  | 
    
       2,56  | 
    
       2,24  | 
    
       -  | 
    
       2,6  | 
    
       2,32  | 
    
       1,8  | 
    
       2,8  | 
    
       2,8  | 
    
       2,92  | 
    
       2,24  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       1,12  | 
    
       -  | 
    
       2,03  | |
| 
       9.C  | 
    
       2,88  | 
    
       2,55  | 
    
       -  | 
    
       2,97  | 
    
       2,0  | 
    
       1,74  | 
    
       3,0  | 
    
       3,0  | 
    
       3,19  | 
    
       2,55  | 
    
       1  | 
    
       1,54  | 
    
       1,38  | 
    
       1,54  | 
    
       -  | 
    
       2,25  | |
| 
       Ø jedn. predmet.  | 
    
       2,37  | 
    
       2,25  | 
    
       -  | 
    
       2,13  | 
    
       2,13  | 
    
       1,44  | 
    
       2,5  | 
    
       2,42  | 
    
       2,43  | 
    
       2,09  | 
    
       1,09  | 
    
       1,32  | 
    
       1,23  | 
    
       1,15  | 
    
       -  | 
    
       
  | |
e 3.) Výsledky externých meraní – Monitor 9
      Trieda | 
    
       Počet žiakov  | 
    
       Z toho písalo  | 
    
       Matematika Ø SR v %  | 
    
       Matematika Ø triedy v %  | 
    
       Slovenský jazyk Ø SR v %  | 
    
       Slovenský jazyk Ø triedy v %  | 
| 
       9. A  | 
    
       25  | 
    
       25  | 
    
       83,99  | 
    
       76,29  | 
    
       88,7  | 
    
       81,6  | 
| 
       9. B  | 
    
       25  | 
    
       25  | 
    
       51,03  | 
    
       43,33  | 
    
       81,6  | 
    
       74,5  | 
| 
       9. C  | 
    
       26  | 
    
       26  | 
    
       49,68  | 
    
       41,98  | 
    
       74,3  | 
    
       68,3  | 
| 
       Celkom  | 
    
       76  | 
    
       76  | 
    
       61,4  | 
    
       53,7  | 
    
       81,2  | 
    
       74,8  | 
f) Zoznam uplatňovaných učebných plánov v šk. roku 2007/2008 ( §2 ods.1 písm. f)
I. stupeň - ZŠ
| 
       Trieda  | 
    
       Uplatňované učebné plány  | 
| 
       5.A  | 
    
       UPSRVMAPP  | 
| 
       5.B  | 
    
       Variant - 2  | 
| 
       5.C  | 
    
       Variant – 2  | 
| 
       6.A  | 
    
       UPSRVMAPP  | 
| 
       6.B  | 
    
       Variant - 2  | 
| 
       6.C  | 
    
       Variant - 2  | 
| 
       7.A  | 
    
       UPSRVMAPP  | 
| 
       7.B  | 
    
       Variant - 2  | 
| 
       7.C  | 
    
       Variant – 2  | 
| 
       8.A  | 
    
       UPSRVMAPP  | 
| 
       8.B  | 
    
       Variant - 2  | 
| 
       8.C  | 
    
       Variant - 2  | 
| 
       9.A  | 
    
       UPSRVMAPP  | 
| 
       9.B  | 
    
       Variant – 2  | 
| 
       9.C  | 
    
       Variant – 2  | 
II. Stupeň - ZŠ
| 
       Trieda  | 
    
       Uplatňované učebné plány  | 
| 
       1.A  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       1.B  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       2.A  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       2.B  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       3.A  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       3.B  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       4.A  | 
    
       Variant 1  | 
| 
       4.B  | 
    
       Variant 1  | 
g) Údaje o fyzickom počte zamestnancov a plnení kvalifikačného predpokladu pedagogických zamestnancov školy ku dňu koncoročnej kvalifikácie (§ 2 ods. 1 písm. g)
| 
       Základná škola  | 
    
       Počet  | 
    
       Školský klub detí  | 
    
       Počet  | 
    
       Materská škola  | 
    
       Počet  | 
| 
       zamestnanci ZŠ  | 
    
       39  | 
    
       zamestnanci ŠKD  | 
    
       2  | 
    
       zamestnanci MŠ  | 
    
       10  | 
      Z toho PZ* | 
    
       28  | 
    
      Z toho PZ | 
    
       2  | 
    
       Z toho PZ  | 
    
       8  | 
| 
       Z počtu PZ  | 
    
       
  | 
    
       Z počtu PZ  | 
    
       
  | 
    
       Z počtu PZ  | 
    
       
  | 
| 
       - kvalifikovaní  | 
    
       27  | 
    
       - kvalifikovaní  | 
    
       2  | 
    
       - kvalifikovaní  | 
    
       8  | 
| 
       - nekvalifikovaní  | 
    
       
  | 
    
       - nekvalifikovaní  | 
    
       
  | 
    
       - nekvalifikovaní  | 
    
       
  | 
| 
       - dopĺňajú si vzdelanie  | 
    
       1  | 
    
       - dopĺňajú si vzdelanie  | 
    
       
  | 
    
       - dopĺňajú si vzdelanie  | 
    
       
  | 
      Z toho NZ** | 
    
       0  | 
    
      Z toho NZ | 
    
       0  | 
    
      Z toho NZ | 
    
       2  | 
| 
       Z počtu NZ  | 
    
       
  | 
    
       Z počtu NZ  | 
    
       
  | 
    
       Z počtu NZ  | 
    
       
  | 
| 
       - školský psychológ***  | 
    
       
  | 
    
       - upratovačky  | 
    
       0  | 
    
       - upratovačky  | 
    
       2  | 
| 
       - špeciálny pedagóg  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       - upratovačky  | 
    
       6  | 
    
       Školská kuchyňa a jed.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       - ostatní  | 
    
       5  | 
    
       zamestnanci -spolu  | 
    
       5  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
      Spolu počet zamestnancovZŠ + ŠKD + ( MŠ ) + ŠKaŠJ | 
    
       61  | ||||
      Z celkového počtuzamestnancov školy počet PZ | 
    
       38  | ||||
Vysvetlivky: PZ* – pedagogickí zamestnanci, NZ** – nepedagogickí zamestnanci
Špeciálny pedagóg*** - ak je platený podľa osobitnej tabuľky (nie pedagogickej)
+ uvádza sa ak je základná škola s materskou školou
g 1) Zoznam učiteľov a ich aprobácia : viď príloha č.1
g 2) Odbornosť vyučovania podľa jednotlivých predmetov v školskom roku 2007/2008
Všetky predmety boli vyučované odborne.
h) Údaje o ďalšom vzdelávaní pedagogických zamestnancov školy ( §2 ods.1 písm. h)
( uvádzať za školský rok 2007/2008)
| 
       Forma vzdelávania  | 
    
       Počet vzdelávaných  | 
    
      Priebeh vzdelávania/počet | ||
| 
       ukončilo  | 
    
       pokračuje  | 
    
       začalo  | ||
| 
       diaľkovo  | 
    
       1  | 
    
       1  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       špecializačné štúdium  | 
    
       1  | 
    
       
  | 
    
       1  | 
    
       
  | 
| 
       informatizácia  | 
    
       16  | 
    
       16  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
i) Údaje o aktivitách a prezentácii školy na verejnosti ( § 2 ods. 1 písm. i)
| 
       Údaje o aktivitách organizovaných školou  | 
    
       
  | 
| 
       Deň narcisov  | 
    
       
  | 
| 
       Deň otvorených dverí  | 
    
       
  | 
| 
       
  | 
    
       
  | 
| 
       
  | 
    
       
  | 
| 
       
  | 
    
       
  | 
| 
       
  | 
    
       
  | 
| 
       
  | 
    
       
  | 
Ďalšie informácie: uviesť prípadne stručne dopad týchto aktivít na život a na duch školy, odozvu u žiakov a pedagógov, resp. aj rodičov prípadné ostatnú verejnosť.
i1) Dosiahnuté výsledky v predmetových olympiádach a súťažiach viď príloha č.2
| 
       Názov súťaže, olympiády  | 
    
       Umiestnenie -dosiahnuté výsledky  | 
    
       Umiestnenie v medzinárodných súťažiach  | |||
| 
       regionálne kolo  | 
    
       krajské kolo  | 
    
       celoslovenské kolo  | 
    
       názov súťaže  | 
    
       umiestnenie  | |
| 
       Fyz. olympiáda  | 
    
       1., 2.  | 
    
       1.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       Chem. olympiáda  | 
    
       1.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       Matem. olympiáda  | 
    
       1., 3.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       Geograf, olympiáda  | 
    
       1., 2., 3.  | 
    
       2.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       Biolog. olympiáda  | 
    
       1., 2.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       Matem. klokan  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       1.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       volejbal chlapci  | 
    
       1.  | 
    
       3.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       volejbal dievčata  | 
    
       2.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       futbal chlapci  | 
    
       2.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       futbal dievčata  | 
    
       2.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
| 
       výtv. Vesmír  | 
    
       1.  | 
    
       1.  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
    
       
  | 
Poznámka: Umiestnenia v postupových súťažiach , v jednotlivých kolách uvádzať len pri dosiahnutí 1.,2.,3., miesta. Výsledky v medzinárodných súťažiach uvádzať všetky.
Údaje o športových výsledkoch školy za šk. rok 2007/2008 viď príloha č.2.
j) Údaje o projektoch, do ktorých je škola zapojená ( § 2 ods. 1 písm. j)
| 
       Názov projektu  | 
    
       Termín začatie realizácie projektu  | 
    
       Termín ukončenia realizácie projektu  | 
    
       Výsledky  | 
| 
       Otvorená škola – digitálni štúrovci  | 
    
       30.4. 2006  | 
    
       31.12.2006  | 
    
       
  | 
| 
       Zdravá škola  | 
    
       2002  | 
    
       každý šk.rok  | 
    
       
  | 
| 
       Otvorená škola oblasť športu  | 
    
       30.6.2005  | 
    
       15.11.2005  | 
    
       
  | 
l) Údaje o priestorových a materiálnych podmienkach školy (§ 2 ods. 1 písm. l)
Školské zariadenie disponuje vlastnými priestormi, ktoré sú štandardne vybavené, máme dostatok učební, laboratórií, dielní, vlastný športový areál pre všetky druhy športu, 2 telocvične, ktoré potrebujú rekonštrukciu podláh a elektroinštalácie. Previedla sa rekonštrukcia kotolne, čiastočne školskej jedálne, podláh v 5 triedach a postupne rekonštruujeme hygienické zariadenia.
m) Údaje o finančnom a hmotnom zabezpečení výchovno-vzdelávacej činnosti školy (§ 2 ods. 1 písm. m). {Škola priloží Správe o hospodárení za predchádzajúci kalendárny rok.}
1. Celková dotácia štátneho rozpočtu pre oblasť prenesených kompetencií, ktoré zabezpečujú výchovno-vzdelávaciu činnosť v škole tvorí sumu 12. 506 tis. Sk. Z toho členenie výdavkov:
Mzdy pedagogických a ostatných pracovníkov 7 667 tis. Sk
Odvody do poistných fondov 2 624 tis. Sk
Prevádzkové náklady 2 215 tis. Sk
Celková dotácia v prepočte na jedného žiaka na prenesené kompetencie je v sume 23 820,- Sk.
Do pôsobnosti originálnych kompetencií patrí MŠ, ŠJ a ŠKD. Ich rozpočet tvorí dotácia obce pre originálne kompetencie v celkovej výške 4 511 tis. Sk. Z toho členenie výdavkov je nasledovné:
Mzdy a odvody pracovníkov školských zariadení 3 384 tis. Sk
Prevádzkové náklady 1 126 tis. Sk
Dotácia originálnych kompetencií v prepočte na jedného žiaka tvorí sumu 8 600,- Sk.
2. Príspevok na čiastočnú úhradu nákladov spojených s hmotným zabezpečením školy od rodičov, ktorí majú vyživovaciu povinnosť voči žiakom za materskú školu predstavuje celkovú sumu 123 375 .-Sk a príspevok za školský klub detí tvorí celkovú čiastku 23 200,- Sk. Uvedené príspevky boli použité v zmysle zákona na rozvoj výchovno-vzdelávacieho procesu a voľno časových aktivít žiakov.
3. V školskom roku 2007/2008 škola prijala celkom 469 vzdelávacích poukazov od žiakov. Na daný počet prijatých vzdelávacích poukazov škola obdŕžala finančné prostriedky v celkovej výške 397 320,- Sk. Dané prostriedky škola využila na zabezpečenie činnosti 40 záujmových útvarov a krúžkov.
n) Cieľ, ktorý si škola určila v koncepčnom zámere rozvoja školy na príslušný školský rok a vyhodnotenie jeho plnenia ( § 2 ods. 1 písm. n
Pokračovali sme v informatizácii, dobudováva sa multimediálna učebňa, učitelia využívajú informačné technológie vo vyučovacom procese- boli všetci zaškolení na PC, 2 učitelia IKTV, vyučuje sa práca s počítačom vo všetkých triedach II.stupňa, vyučovanie cudzích jazykov je od šk.roka 2007/2008 kvalifikované, škola sa zapojila do regionálnej výchovy- nahralo sa výukové CD, besedy s rodákmi- umelcami, národopisná výstava, podiel na vydaní monografie Komjatíc, škola sa stala otvorenou vzdelávacou a kultúrnou inštitúciou v regióne, program pre matky a sociálne slabších na zaškolenie v informačnej gramotnosti.
o) Oblasti, v ktorých škola dosahuje dobré výsledky, a oblasti, v ktorých sú nedostatky a treba úroveň výchovy a vzdelávania zlepšiť vrátane návrhov opatrení (§ 2 ods. 1 písm. o).
| 
       SILNÉ STRÁNKY Ø vysoká odbornosť pedagogických zamestnancov Ø individuálna integrácia žiakov so ŠVVP Ø zapájanie sa do projektov Ø spolupráca s inštitúciami v regióne  | 
    
       SLABÉ STRÁNKY Ø nedostatočné ohodnotenie pedagog. zamestnancov 
 
 
  | 
| 
       PRÍLEŽITOSTI Ø dobré podmienky pre vzdelávanie žiakov Ø dobré podmienky na zavádzanie informačno-komunikačných technológií Ø vytvoriť podmienky pre spádovú školu, zvoz detí s okolia  | 
    
       RIZIKÁ Ø nepriaznivý demografický vývoj Ø nedostatok finančných prostriedkov Ø budovy sú ekonomicky náročné na prevádzku 
 
  |